دسته بندی | برق |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 294 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 14 |

در این فایل نقشه مدارهای الکتریکی مورد نیاز تعمیر برق مینی بوس ایویکو موجود می باشد .مانند مدار استارت ، کیلومتر ، پشت آمپر ، گرمکن ، چراغ ها ، برف پاک کن ،.....
دسته بندی | برق |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 294 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 14 |
در این فایل نقشه مدارهای الکتریکی مورد نیاز تعمیر برق مینی بوس ایویکو موجود می باشد .مانند مدار استارت ، کیلومتر ، پشت آمپر ، گرمکن ، چراغ ها ، برف پاک کن ،.....
دسته بندی | پرستاری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 152 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 138 |
فهرست مطالب مقدمه: ................................................................................4
معرفی رشته و شغل پرستاری .......................................................................4
تعریف و شناسایی شغل: ..............................................................................4
خصوصیات جسمی و توانایی های لازم برای احراز شغل: .....................................5
تبیین وظایف پرستاری : .................................................................................5
شرح وظایف در رده های مختلف پرستاری .........................................................7
شرح وظایف مدیر خدمات پرستاری (مترون) ......................................................7
شرح وظایف سو پروایزر آموزشی ...................................................................10
شرح وظایف سرپرست (سوپروایزر) کنترل عفونت ..............................................13
شرح وظایف سرپرست پرستاری (سوپروایزر در گردش ) ......................................15
شرح وظایف سر پرستار ................................................................................18
شرح وظایف عمومی کارشناس پرستاری .........................................................21
شرح وظایف تخصصی پرستار در بخش اورژانس .................................................25
سی پی آر : ...............................................................................................26
پرستار اورژانس عمومی ................................................................................28
اورژانس زایمان ( در مراکزی که مرکز زایمان ندارند) : ...........................................30
اورژانس گوش و حلق و بینی : ........................................................................31
اورژانس مسمومین .......................................................................................31
شرح وظایف تخصصی پرستاری در بخش های نوزادان و کودکان .............................32
و . . .
لغت پرستار (NURSE ) از کلمه لاتین (NUTRIX ) به معنای تغذیه گرفته شده است. پرستار یکی از اعضاء کلیدی در گروه مراقبت های بهداشتی ودرمانی است و نقش ارزنده او در پذیرش، آماده سازی، مراقبتها و حمایت های جسمی و اجتماعی مورد قبول همه و بر هیچ کس پوشیده نیست. در تقسیم بندیهای آکادمیک، امروز ارزش پرستار خوب همطراز یک پزشک خوب قرار می گیرد. کار یک پزشک خوب موقعی بحد مطلوب می رسد که یک پرستار خوب و ورزیده مسئولیت بیمار او را بر عهده داشته باشد.
1- مراقبت کننده: نخستین نقش پرستار مراقبت کردن از فرد مورد نظر ( بیمار ) است.
2- تعلیم دهنده (معلم): اجرا وارزیابی طرحهای آموزشی برای فرد و خانواده وی جهت رفع نیازهای یادگیری آنان
3- مشاور: جمع آوری اطلاعات برای تحصیل در حل مشکل و تصمیم گیری
4- رهبر: محقق و حمایت کننده از مددجو و خانواده
5- نقش درمانی
6- نقش حفاظتی
7- نقش هماهنگ کننده
پرستار باید از سلامت کامل جسمی و ذهنی و روحی برخوردار باشد و فردی دقیق، علاقه مند و صبور باشد و کنترل کافی روی احساسات شخصی خود داشته باشد.
هرکسی از آن مفهومی دارد، یکی نگهدارنده بچه و یکی بعنوان مراقب سالمند و دیگری به عنوان فرشته نجات پرستار، خودش هم نمیداند چه کاره است و چه کاره باید باشد .
و . . .
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 1010 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 15 |
نویسندگان :G.S. Dangayach and S.G. Deshmukh
کلمات کلیدی:Manufacturing Strategy, Corporate Strategy, Order Qualifiers, Order Winners, World-Class Manufacturing
Abstract
The manufacturing function can be a formidable weapon to achieve competitive superiority. Through three case stud- ies, this paper observes the manufacturing strategy practices in select Indian organizations. The common aspects and dif- ferences between the example organizations are highlighted. A model is proposed linking the manufacturing competitive priorities and the action plan pursued by these firms.
Introduction Turbulent and uncertain marketplaces throughout the world are the result of intense competition, changes in manufacturing management, develop- ments in manufacturing technology, environmental changes, rapid advances in information technology, developments in new processes and materials, open- ing up of economies, shortening of product life cycles, and advances in physical and biological sci- ences. The transition of production systems to new organizational forms and managerial practices under the pressurc of radical changes in competition, mar- ketplaces, technologies, and socioeconomics has attracted much research attention. It is becoming increasingly important for manufacturing organiza- tions to articulate clear and coherent manufacturing strategies that support their long-term business objectives
چکیده
عملکرد صنعت میتواند بعنوان یک سلاح دشوار برای دستیابی به برتری رقابتی باشد. این مقاله شیوه های استراتژی صنعتی را در سازمان های هندی منتخب مورد مطالعه قرار می دهد. جوانب مشترک و تفاوت های بین سازمان های ذکر شده را نیز مشخص میکند. مدل ارائه شده در این مقاله مرتبط به اولویت های رقابتی صنعتی است که این سازمان ها به کار میگیرند.
کلمات کلیدی: استراتژی های تولید –استراتژی های صنفی- برندگان سفارش- توصیف کنندگان سفارش- تولید جهانی
مقدمه
بازارهای اشفته و متزلزل در سرتاسردنیا نتیجه رقابت شدید- تغییرات در مدیریت صنعتی- گسترش تکنولوژی صنعت- تغییرات محیط زیست- پیشرفت های سریع در تکنولوژی اطلاعات- توسعه فرایندهای جدید- فقدان دوره های عمر محصول و گسترش علوم زیستی و طبیعی هستند. تغییرات در سیستم های تولید فرم های سازمانی جدید و شیوه های مدیریتی تحت فشار تغییرات اساسی در رقابت- بازارها- تکنولوژی ها و اقتصاد اجتماعی- بیشترین توجه تحقیقات را به خود جلب نموده اند. معرفی استراتژی های منسجم و روشن به منظور حمایت از اهداف طولانی مدت تجارت از مهم ترین دغدغه های سازمان های صنعتی است. استراتژی تولید در یک سازمان مرتبط به تصمیمات اساسی است که به منظور دستیابی به منافع رقابت اتخاذ می شود. در گذشته در کشورهایی مانند هند- استراتژی تولید بعنوان یک موضوع مهم در نظر گرفته نمی شد. در حقیقت استراتژی تولید بعنوان یک رابطه نسبی ناچیز با عملکردهای اقتصاد و بازار در نظر گرفته میشد که تا حد امکان باید اهداف تولید از جمله هزینه های اساسی را پوشش میداد. برای اولین بار – اسکینر مطرح کرد که عملکرد صنعتی یک شرکت میتواند چیزی بیشتر از صرفا یک تولید ساده باشد. ارزیابی نقاط ضعف و قوت تولید امری ضروری به منظور یافتن استراتژی های تولید در رقابت بازار می باشد. برای ارزیابی فاکتورهای اساسی موفقیت در محیط های رقابتی – شرکت ها باید استراتژی هایی را تنظیم کنند که مطابق با استراتژی های تجاری به منظور دستیابی به عملکرد و امکانات بهتر باشد. تاکنون مطالعات زیادی توسط محققان گوناگون در این زمینه صورت گرفته است.
فایل ترجمه شده ورد 15 صفحه
فایل اصلی لاتین و فایل ترجمه شده به شما عزیزان ارائه میگردد...
دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 1081 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 32 |
عنوان: پاورپوینت شرکتهای تأمین سرمایه و کارکرد آنها در بازار سرمایه
دسته: حسابداری- مدیریت مالی(ویژه ارائه کلاسی درسهای مهندسی مالی- مدیریت سرمایه گذاری - تصمیم گیری در مسائل مالی- بازارها و نهادهای مالی)
فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)
تعداد اسلاید: 32 اسلاید
این فایل در زمینه " شرکتهای تأمین سرمایه و کارکرد آنها در بازار سرمایه " می باشد که در حجم 32 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درسهای مهندسی مالی، مدیریت سرمایه گذاری، تصمیم گیری در مسائل مالی و بازارها و نهادهای مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
مقدمه
تعریف شرکت های تأمین سرمایه
تعریف شرکت های تامین سرمایه بر اساس قانون بازار اوراق بهادار ایران
وظایف بانکهای سرمایه گذاری
وظایف شرکتهای تامین سرمایه
ضرورت شکل گیری شرکتهای تأمین سرمایه
نظارت بر شرکت های تأمین سرمایه
ماهیت شرکت های تأمین سرمایه و تضاد منافع
نقش شرکت های تأمین سرمایه در کاهش تضاد منافع
نقش شرکت های سرمایه در افزایش تضاد منافع
درآمدهای شرکتهای تأمین سرمایه
ریسکهای شرکت های تامین سرمایه از دیدگاه "اس اند پی "
نتیجه گیری
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
دسته بندی | صنایع غذایی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 4667 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 26 |
عنوان تحقیق:
آب پنیر محصول جانبی فراوردههای لبنی
درس:
شیمی مواد غذایی
فهرست
آب پنیر whey
Production
Uses
orginal-1
adittive -2
Health
milk plasma
مایع باقیمانده از دلمه شیر، محصول جانبی کارخانههای
پنیر یا کازئین و استفاده صنعتی متفاوتی دارد.
آب پنیر به 2 صورت تولید می شود
Sweet whey ( a : که در طی ساخت انواع رنت
پنیر های سخت مانند جدار یا پنیر سویسی تولید می شود.
Acid whey (b: که در طی ساخت انواع پنیر های اسیدی مانند کاتیج تولید می شود.
تولیدات آب پنیر
Powder whey :آب پنیر جدا سازی شده، از پنیــر:کلاریفار- پـــاستوریزه و خشک می شود.
Whey protein:مجموعــهای از گلبولهــای پروتئین که از حجم آب پنیر جداسازی میشود که مخلوطی از گلبولهای لاکتوگلوبین(~65%) لاکتوآلبومین(~25%) و سرم آلبومین(~8%) که در شکل طبیعی محلول هستند(مستقل از ph ).
Whey protein : ارزش بیولوژیکی بالایی داردکه اشاره به سرعت بالای هضم و جذب دارد.Whey protein به 4 شکل تولید می شود:
1- wpc 2- wpi
3- hwpc 4- hwpi
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 1369 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 32 |
دانلود پاورپوینت فصل پنجم حسابداری مدیریت استراتژیک: از تئوری تا عمل تالیف: دکتر محمد نمازی با عنوان بودجه بندی بر مبنای فعالیت
دسته بندی | فرم و مستندات |
فرمت فایل | rar |
حجم فایل | 157 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 1 |
قرارداد اجاره نامه سایز A3
فایل Word قابل ویرایش و نسخه PDF
نسخه قرارداد اجاره نامه اتحادیه املاک ایران
اگر میخواهید یک قرارداد با رعایت تمامی مقررات اتحادیه و قانون اساسی داشته باشید این فایل را دانلود کنید.
تمامی بند ها مشابه با مفاد قرارداد اتحادیه میباشد.
این اجاره نامه برای قراردادهای مسکونی و اداری و تجاری معتبر است.
این قرارداد در دادگاه و ... مورد قبول است
مواردی که باید حتما توجه کنید:
امضا و اثر انگشت موجر و مستاُجر و امضای شاهد های عینی و در دسترس حتما مورد نیاز است.
این قرارداد را باید دو بار در سایز A3 پرینت بگیرید و بعد روی هم بگزارید و بین آن کاربن بگزارید و سپس شروع به نوشتن کنید
امضای قرارداد نباید با کاربن باشد و باید حتما روی هر برگ با خودکار امضا شود.
در صورتی که نوشته های دو نسخه اجاره نامه با هم تفاوت داشته باشد از نظر قانونی فاقد اعتبار خواهند بود.
فایل اجاره نامه به دو صورت Word و Pdf می باشد.
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 16168 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 156 |
دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده، در قالب pptx و در 156 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان
فعالیت های اقتصادی در جهان اقتصادی
تحولات اقتصاد جهانی
شکاف درآمد
راه حل کاهش فاصله درآمدی
محیط زیست و بازاریابی متعهد اجتماعی
پیشرفتهای تکنولوژیک
مشتری قدرتمند
مفاهیم اساسی بازاریابی
نیاز، خواسته، تقاضا
کالا (محصولات و خدمات)
مبادله و معاملات
روابط و شبکه ها
بازارها
بازاریابان و مشتریان
سیستم بازاریابی ساده
ساختار جریانات در یک اقتصاد مبادلاتی نوین
ساختار جریانات در یک اقتصاد مبادلاتی نوین
مدیریت بازاریابی
نیروهای اصلی یک سیستم بازاریابی نوین
حالات هشت گانه تقاضا و وظایف بازاریاب
مفهوم تولید در فعالیتهای اقتصادی
مفهوم کالا در فعالیتهای اقتصادی
مفهوم فروش در فعالیتهای اقتصادی
مفهوم بازاریابی در فعالیتهای اقتصادی
مقایسه مفهوم فروش و بازاریابی
بازاریابی یکپارچه
بازاریابی داخلی/ خارجی
مقایسه نمودارهای سازمانی سنتی و نوین
سیر تکاملی نظریات نقش بازاریابی در شرکت
بازاریابی اجتماعی
فصل دوم : تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده
فایده از نظر مشتری
احساس خوشایند یا ناخوشایند فرد در نتیجه مقایسه ادراکات و انتظارات
زنجیره ژنریک فایده (پورتر)
زنجیره فایده راه ایجاد فایده بیشتر برای مشتری
جلب مشتریان و حفظ آنها
محاسبه هزینه مشتریان از دست رفته
بازاریابی رابطه با مشتری
سطوح سرمایه گذاری مورد نیاز در ایجاد رابطه با مشتری
ابزارهای ایجاد علاقه و رضایت در مشتری
سودآوری مشتری
اجزای بازاریابی کیفیت فراگیر
فصل سوم: غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازارگرا
درک برنامه ریزی و بازاریابی استراتژیک
مفهوم استراتژیک و مدیریت استراتژیک
سطوح برنامه بازاریابی
فرایند برنامه ریزی، اجرا و کنترل استراتژیک
ماهیت واحدهای اقتصادی با عملکرد بالا
سازمان و فرهنگ سازمانی
برنامه ریزی استراتژیک در سطح کلان و بخشی
تعیین رسالت کلان شرکت
ویژگیهای مأموریت خوب
تأسیس واحد فعالیت استراتژیک
مدل گروه مشاوره ای بوستون
مدل جنرال الکتریک
برنامه ریزی برای رشته فعالیت های جدید
سه خط مشی رشد متمرکز
فرایند برنامه ریزی استراتژیک واحد اقتصادی
دو نظریه درباره فرایند فایده رسانی
تجزیه و تحلیل فرصتهای بازاریابی
P4 فروشدگان در مقابل C4 مشتریان
مدیریت تلاشهای بازاریابی و اجرای برنامه بازاریابی
خلاصه فرایند بازاریابی
فصل چهارم: مدیریت اطلاعات بازاریابی و اندازه گیری تقاضا
سیستم اطلاعات بازاریابی چیست؟
منابع اطلاعاتی
سیستم مدارک داخلی
گردش دستور پرداخت
سیستم های گزارش فروش
سیستم اخبار و اطلاعات بازاریابی
سیسم تحقیقات بازاریابی
فرایند تحقیقات بازاریابی
تحقیقات بازاریابی خوب
عوامل غلبه بر موانع تحقیقات بازاریابی
سیسم پشتیبان تصمیم گیری بازاریابی
ویژگیهای تحقیقات خوب
فصل پنجم: بررسی محیط بازاریابی
نیازها و روندها در محیط های کلان
محیط جمعیت شناختی
محیط اقتصادی
محیط طبیعی
چهار روند مهم در محیط طبیعی
محیط تکنولوژیک
محیط سیاسی/ قانونی
محیط اجتماعی/ فرهنگی
فصل ششم: تجزیه و تحلیل بازار مصرف کننده و رفتار خریدار
عوامل اصلی مؤثر بر رفتار خرید
عوامل فرهنگی
عوامل اجتماعی
عوامل شخصی
عوامل روان شناختی
نظریات انگیزشی
درک
یادگیری
باورها و عقاید
فرایند خرید
نقش خرید
رفتار خرید
مراحل فرایند تصمیم گیری خرید
مدل پنج مرحله ای فرایند خرید مصرف کننده
استفاده و دور ریزی کالا
فصل هفتم: تجزیه و تحلیل بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری
شرکتهای تجاری
خرید سازمانی چیست؟
بازار تجاری و مقایسه آن با بازار مصرف کننده
ویژگی های بازار تجاری
وضعیت های خرید
خرید و فروش سیستمی
مرکز خرید
عوامل اصلی تاثیرگذار بر خریداران تجاری
فرآیند خرید صنعتی یا چارچوب شبکه خرید
تولید ناب
فصل هشتم: اندازه گیری و پیش بینی تقاضا
تعریف بازار
ویژگی های افراد در بازار
بازار از نظر دسترسی
اندازه گیری تقاضای فعلی بازار
تقاضای کل بازار
برآورد ناحیه تقاضای بازار
پیش بینی تقاضای آینده
فصل نهم: تعیین قسمت بازار و انتخاب بازارهای هدف
محل بازاریابی هدفمند
قسمتبندی (بخش بندی) بازار
انواع قسمت های کوچک بازار
مزایای بازاریابی قسمتی نسبت به بازاریابی انبوه
بازاریابی تخصصی
مشخصات بازار تخصصی
بازاریابی محلی
بازاریابی انفرادی
استفاده از مشخصات جمعیت شناختی یا کسب زندگی برای بخش بندی بازار
روش قسمتبندی بازار
مبانی قسمتبندی بازار (متغیرهای اصلی قسمت بندی بازارهای مصرفی)
مشخصات مصرفی
واکنش های مصرفی نسبت به مزایای مورد انتظار، اوقات مصرف یا نام تجاری کالا
قسمت بندی جغرافیایی
قسمت بندی جمعیت شناختی
قسمت بندی روانشناختی
قسمت بندی رفتاری
مبانی قسمتبندی بازار (قسمت بندی بازارهای تجاری)
شرایط قسمتبندی کارامد
شرایط قسمتهای بازار برای مفید بودن
پنج الگوی انتخاب بازار هدف
بازاریابی غیرتفکیکی
بازاریابی تفکیکی
تفاوت بازاریابی تفکیکی و غیرتفکیکی
انتخاب بازار هدف با رعایت اصول اخلاقی
توضیحات:
کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده، از جمله منابع مهم درسهای مدیریت بازاریابی و اصول بازاریابی رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت نه فصل اول این کتاب می باشد که در حجم 156 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1739 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 43 |
1- چرا اخلاق حرفه ای ، مهم است؟
2- آخرین چالش اخلاقی که درمشاوره با آن برخورد کردیده اید ، چه بود؟
3- بنظر شما بهترین راهکار برای برخورد با چالش های اخلاقی در مشاوره چیست؟
4 - انتظار شما از جلسه ی امروز چیست ؟
هدف از این جلسه :
بیان ضرورت پرداختن به اخلاق حرفه ای اصول پنج گانه اخلاقی در مشاوره و روانشناسی اساسی ترین مسائل اخلاقی در مشاوره شامل :
1- ارزش ها
2- تصمیم گیری
3- رازداری
4- روابط دوگانه
5- حقوق مراجعان
6- صلاحیت مشاور
7- آموزش مشاور
8- نظارت مشاوره ای
ضرورت پرداختن به اخلاق حرفه ای :
1- مزیت و فضیلت برای درمانگر: هدف اخلاق، تعالی و توسعه ی انسانی است. صرفاً به دلیل انسان بودن، در قبال خود و دیگران مسئولیت اخلاقی داریم. نقش اخلاق حرفه ای آن است که با بهبود عملکرد امروز، ادامه فعالیت فردا را تضمین می کند. (در کشورهای توسعه یافته بازای هر هزار نفر یک مشاور و در ایران به ازای هر 25 هزار نفر یک مشاور وجود دارد،افروز،1385) 2- جلب اعتماد : برای اینکه یک حرفه بتواند اعتماد محیط را جلب کند باید پیش بینی پذیر باشد؛ به این معنی که مراجعان قادر باشند عملکرد مشاوران و روانشناسان را در خصوص استیفای کلیه حقوق خود ،پیش بینی کنند. چرا ما به بانک اعتماد می کنیم؛ زیرا رفتارهای بانک دقیقاً برای ما قابل پیش بینی است.
تاریخچه اخلاق حرفه ای :
1- اولین بار بقراط (حدود 2300سال پیش) سوگند نامه پزشکی را به عنوان اولین منشور اخلاق حرفه ای تدوین کرد . 2-انجمن روانشناسی آمریکا ( (APA در سال 1953 اولین نسخه اصول اخلاقی خود را تدوین کرد که تا سال 2002 چهار بار ویرایش شده است . انجمن مشاوره آمریکا(ACA) در سال 1961 میلادی ، اولین نسخه اصول اخلاقی خود را تدوین کرد که تا سال 2005 ، پنج بار ویرایش شده است .